четвер, 31 березня 2022 р.

Патріотичний флешмоб "Я з України"


 Доброго дня, ми з України!

До патріотичного флешмобу долучилась читачка Володимир-Волинської бібліотеки для дітей , учениця 2 класу ЗОШ N5 ім. Анатолія Кориневського Аня Андросюк #Я_з_України
Слава героям!


Доброго дня, ми з України!
Маленький читач , учень 4 -В класу НВК N3 Денис Давидов долучився до патріотичного флешмобу #Я_з_України
Слава Україні!
Доброго дня, ми з України!
До патріотичного флешмобу долучились дітки з Києва, які змушені були покинути свою домівку через цю страшну війну. Зараз вони навчаються у нас в Володимирі в 4 -В класу НВК N3, це сестричка та братик Варвара і Дмитро Хисні. Варвара читає вірш Ліни Костенко,а малюнок вони малювали разом #Я_з_України
Нехай закінчиться війна!

Доброго дня, ми з України!
Маленький читач , учень 4 -В класу НВК N3 Денис Давидов долучився до патріотичного флешмобу #Я_з_України
Слава Україні!

Доброго дня, ми з України!
До патріотичного флешмобу долучилась учениця 4 -В класу НВК N3 Дарина Поліщук #Я_з_України
Ми переможемо!

Доброго дня, ми з України!
До патріотичного флешмобу долучилась учениця 4 -В класу НВК N3 Ніка Стащук #Я_з_України
Ми переможемо!



Доброго дня, ми з України!
До патріотичного флешмобу долучився учень 4 -В класу НВК N3 Богдан Зай #Я_з_України
Слава героям!

Доброго дня, ми з України!
До патріотичного флешмобу долучилась учениця 4 -В класу НВК N3 Богдана Берегова #Я_з_України
Ні війні!






Немає коментарів:

Дописати коментар