суботу, 12 червня 2021 р.

Книжкова виставка «Творча палітра Василя Шкляра»

 


10 червня відзначає 70-річний ювілей сучасний український письменник Василь Шкляр.

Письменник є автором таких відомих романів як «Чорний ворон»,«Ключ», «Елементал», «Маруся», «Характерник», «Троща», дитячих творів «Пастка Баби Яги», «Песик Гав,соловейко,джміль і два жолуді» та інших. Він є лауреатом багатьох премій у царині літератури: «Золоте перо», «Золоті письменники України», «Спіраль століть», Національної премії імені Тараса Шевченка, і це – ще не повний перелік.
За словами Василя Миколайовича найкраща для нього премія – «це прихильність моїх читачів. Те, що мої романи мають найширший попит, вони найкраще продаються, і це для мене найвища винагорода. Я понад усе ставлю інтерес свого читача, якого я люблю, а він мені платить тим же».
Найбільшу популярність письменникові з Черкащини приніс роман на тему історії рідного краю – це був «Залишенець» або ж «Чорний Ворон» .
З нагоди ювілею письменника працівники Володимир-Волинської дитячої бібліотеки оформили книжкову виставку «Творча палітра Василя Шкляра», на якій зібрані твори письменника як для дорослих так і для дітей. Всіх шанувальників творчості Василя Шкляра запрошуємо до дитячої бібліотеки для читання книг відомого автора українських бестселерів, а письменникові зичимо міцного здоров’я і творчого вогнику.

Немає коментарів:

Дописати коментар